הובלה מקרר

אז קניתם מקרר ואתם רוצים שמישהו יעביר אותו לבית החדש שלכם. זה כנראה אומר שאתם צריכים להתקשר אל חברה אמינה, טובה ובטוחה שתעשה את זה בשבילכם.
הובלת מקרר בכל הארץ
מה המחיר של להוביל מקרר?
נעביר לכם את המקרר במחיר של 150 ש"ח
להתייעצות, לשיחה עם מומחה, לבדיקת מחירים והצעה, חייגו אלינו
אנחנו מחויבים למחיר הכי זול בארץ וברשת.
הובלת מקרר במחיר משתלם במיוחד – שלמו מעט וקבלו הרבה

משקל ממוצע של מקרר סוג מקרר כמה עולה להוביל מקרר
מקרר משרדי

משקל : 45 – 50 קילו

160-250 ש"ח
משקל מקרר 300 ליטר
משקל : 50 – 60 קילו
180-280 ש"ח
משקל מקרר 400 ליטר
משקל : 60 – 75 קילו
200-300 ש"ח
משקל מקרר 500 ליטר
משקל : 75 – 90 קילו
250-320 ש"ח
משקל מקרר 600 ליטר
משקל : 80 – 100 קילו
300-350 ש"ח
משקל מקרר 650 ליטר
משקל : 85 – 110 קילו
320-400 ש"ח
משקל מקרר 800 ליטר
משקל : 90 – 130 קילו
350-420 ש"ח
שינוע מקרר ליינות (עם מקררי יין עשויים עץ)
ליטר
משקל : 50 – 70 קילו
200-350 ש"ח
הובלת מקרר תעשייתי
ליטר
משקל : 90 – 130 קילו
300-400 ש"ח
מקרר ארטיק וגלידה
משקל : 80 – 100 קילו
250-350 ש"ח
מקרר עשוי נירוסטה לדלפק של מקומות כמו מסעדות
משקל : 200 – 500 קילו
300-600 ש"ח

הובלה של מקרר, לא משנה אם יש מעלית או אין מעלית, נחשבת הובלה קטנה.
הובלות קטנות בדרך כלל מסתכמות בפריט אחד כמו מקרר מכונת כביסה מיטה ועוד.
העלות של הובלת מקרר תהיה נמוכה יותר מזו של העברת דירה שלמה, אבל אף על פי כן חשוב מאוד לקחת לכם חברה שיודעת להעביר מוצרי חשמל ויש לה ניסיון רב בתחום. זאת על מנת שלא יגרם נזק למקרר שלכם תוך כדי המעבר.
אם אתם צריכים שירות של העברת מקרר אתם יכולים לפנות אלינו. אנחנו נותנים שירות בכל הארץ מהדרום לצפון וחזור.

הובלות מקרר – כיצד נוריד את העלות?

המחירים בכל הנושא של הובלת מקרר משתנים בין חברה כזאת לחברה אחרת, אבל הגורמים שמשפיעים על המחיר בדרך כלל נשארים אותו דבר:

המרחק בין היעד לנקודת המוצא – זהו הפרמטר ההגיוני והאינטואיטיבי ביותר שכן מחיר הדלק וזמן הנסיעה משפיע מאוד על העלות הסופית. יותר זמן נסיעה = יותר דלק ויותר שעות לשלם לעובדים.
גובה הדירות – בדומה להיגיון של המרחק גם הקומה מאוד משפיעה על המחיר. ככל שקומה גבוהה יותר, כך צריך יותר מאמץ, יותר כוח אדם ויותר זמן כדי לבצע את ההעברה של המקרר. אולם יש נקודת אור למי שיש להם מעלית בבניין. פערי המחירים מצטמצמים אם קיימת מעלית, מפני שהיא מקלה על הסבלים מאוד וחוסכת זמן רב.
גורמים נוספים שמשפיעים על המחיר של העברת המקרר: אם יש חניה ביעד ובנקודת המוצא, אם המזמינים כללו ביטוח במחיר, מה משקל ומה גובהו של המקרר, האם הסבלים יסחבו אותו על הגב, או שמא הזמנתם מנוף. כל אלו יכולים להשפיע על מחיר הובלת המקרר בדרך כזו או אחרת ובמידה משתנה.

שימוש במנוף להובלת מקרר

אז איך אנחנו מובילים מקרר? יש לאנשים נטייה לחשוב שאפשר להתקשר לכל מוביל והוא פשוט יעביר לנו את המקרר, ושאין הבדל בין כל החברות. כמובן שזו סברה שאינה נכונה. צריך לקחת בחשבון עוד הרבה מאוד פרמטרים כמו הכלים שיש לו את החברה, הניסיון שיש לה עם סוג הובלות כזה, הזמינות שלה אלינו, המחיר שהיא גובה (שכמובן משתנה בטווחים גדולים מאוד בין החברות), הציוד הבטיחותי של החברה (כדי שישאר לנו בכלל מקרר אחרי ההובלה של המקרר) ועוד הרבה. אפרופו מניעת נזק למקרר, חשוב שניקח לעצמנו חברה שיש לה את הרכב המתאים להעברה של מקררים, כזה שיחזיק אותו במקומו בלי טלטולים שעלולים להפיל אותו במהלך הנסיעה מה שיגרום לקלקול, שבר וכו'.

העברה של מקרר כולל סבלות ועטיפה עם ציוד מיוחד תלוי בנפח המקרר

ומה קורה אחרי ההובלה של המקרר? ניתוק מקרר לפני מעבר ואחרי מעבר

הובלת מקרר? מסתבר שזה היה קלי קלות. אבל עכשיו, אחרי שההובלה הסתיימה, האם פשוט לחבר את המקרר והכל יחזור למקומו בשלום?

התשובה היא לא, זה לא פשוט כל כך. רבים גם שואלים האם יש צורך לנתק את המקרר לפני הובלה. והתשובה חיובית. מאוד מאוד חשוב לנתק את המקרר לפני המעבר, במיוחד אם הוא הועבר בשכיבה. כמה שעות לפני ההובלה לנתק את המקרר כדי שהשמן שבו יחזור אל המדחס, ובאופן דומה, אחרי שהגענו אל נקודת היעד, נמתין מספר שעות כשהמקרר מחוץ לחשמל לפני שנחבר אותו.

לכם יש מטרה אחת ברורה: להעביר את המקרר מבלי שייגרם לו כל נזק. אבל כדי לעשות את זה חשוב מאוד לבחור חברה שיודעת, ומנוסה בהעברת מקררים.

אנחנו בדיוק חברה כזאת. נעביר לכם את המקרר בזול, במהירות, וביעילות. כל זה כמובן תחת השגחה קבועה ופיקוח בלתי מתפשר של הצוות שלנו ומילוי אחר התקנים המחמירים ביותר כדי לתת לכם חוויה יוצאת מן הכלל, וכמובן כדי לשמור על המקרר שלכם בריא ושלם, ללא שריטה, עד הגעתו אל היעד.